första delen av: sofie fick som hon ville!

-hej de e jag Mimmi,som ska vara med i teatern "så kan de va, tatt lungt!"
vi gick i 7-8 klass medans vi byggde på alla sener och sånt, i 9:an så ska vi spela upp den för hella sverie i göta lejon!!!
vi håller på att bygga på alla bakrunder på göta lejon.
då kommer sofie inrusande och ropar att hon ska bort då vi ska ha uppvisningen (hon e huvod rollen.)
så honn kann inte vara med.
nu ska "hon" utse vem som ska bli huvud rollen nu (det vill iallafal den där snobiga sofie!)
så hon tvingar oss att vi inte ska dra lott eller rösta!
"hon kommer iallafal att spräka min baloong!"
hon tar alla utom mig!
igen vill (eller ingen vågar iallafal.)
så då blir det vell jag alla vill att jag ska va istelet för den där snoben!
så det blir jag men det vägrar sofie!
sofi vill absoluuuuuuuuuuuuuuuut inte att jag ska va i sentrum!
men det blir iallafal jag!
-yipey!





några dagar senare ska vi ha första gen-repet!
jag ska va Millan istelet för mimiso!
tur det annars skulle jag få en ekta plåga!
 




SLUT
p.s fortsätning följer!!  d.s


Kommentarer
Postat av: sofan

hej varför skrev du att sofie var snobb för att jag e de eller? =)

like din blogg!!

sofie

2008-11-22 @ 16:14:21
Postat av: sofan

hej varför skrev du att sofie var snobb för att jag e de eller? =)

like din blogg!!

sofie

2008-11-22 @ 16:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0