min torsdag!

hej! idag var jag i skolan. =0
först så åkte jag buss till skolan när vi ventade så körde vi burken!
syrran va.
 jag, almis2,June, Cicci och gurre gömde oss.
hon hittade mig först sen almis2, sen Cicci, sen Gurra och sist June!
sen kom busen 08,18.
när vi kom till skolan så såg miss.bean mig i buss em o börjage skrika mitt namn över halva skolgården det versta var att poppe var där!
sen kom jag ut ur bussen och miss.bean slutade äntligen skrika! hoo!!!
 sen efter ett tag så gik vi in.
vi tog kalendern sen så hadde vi tema!
sen var de rast k.l  10.10.
vi  körde vinken!
jag,atti, miss,bean, hannah montannah, Gurre, ema, poppe, macka och flera.
gurre va!
sen gik vi in.
vi hadde idrott!
de var rätt kul!
vi körde en hinderbana!
sen var det mat "det var ris med kykling o kurry sås!"
sen var det rast!
vi hoppade hage.
jag, atti, hannah montannah, miss.bean och fantan!
my boy-frend är i thailand!  =(
sen gik vi in vår paralel-klass var på idrott!
vi hadde matte!  Det var sådär i dag!
sen så kom vår paralel-klass tillbaka och då kolade vi på den där filmen!
sen var dagen slu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0