min onsdag!

hej idag har jag varit i skolan,med miss.bean,Atti,Hannah Montannah och lilla jag.
de har komit massor med snö o is!
vi hadde is-tricks tävling ingen van (vi tröttna.)
sen så var jag med poppe, Macka och atti på bndy de gik som skit!  =)
sen gik vi in till matten!=(
det tog ett år därinne (fast de var 40 min.)
sen var det film(världens semsta! i 15 min.)
hur skulle jag stå ut!   ÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHH!  =(
sen gic vi till maten (den blev inge lyckad den heller) de var  nån blääig FISK!!!
sen var det rast!   "äntligen!"
vi stog vid trapan (hela rasten) o pratade om et kuligt spel i internet!
sen var det "TEMA" vårat tema e julen!det jobbade vi med i 1time! (de var i allafaal ok.)
sen var det den där tråkiga filmen! "igen".
sen var det äntligen slut!! ja baa -YES!!!
då gik jag utt på gatan å ropade -TAXI!!!
den stanade som vanligt vid skolan. (den var blå i dag "inte gul"!)
sen skusade den "blå taxin" hem mig!
när jag kom hem gorde jag o syrran nudlar.
vi åt o åt så vi blev propisar"propmeta!"
sen så gossade vi med kaninerna!
piff bet mig!   -FY! Piff!
men hon o blomman e mina små sol strålar!
puff e syrrans kanin!
sen åt vi mat (falu-korv med makaroner.)
sen kålade vi på tv sen var den dagen slut!!
jo jagläste lite i min bok "ponny och co"
sen sov jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0