min måndag!!!

hejhej!



jag vaknade gick upp bytte om från pyamas till vardag.
sen åt jag fruckost.
sen gick jag till bussen.
bussen kom.






när vi kom till skolan så gick in och jagg och atti stod och pratade i koridoren.
först så hadde vi kalendern.
-jaa,de e den24 i 11-2008.
jaa baa ok jag ve!
sen hadde vi matte jag sitter bredvid miss.bean, och ni vet vad som händer då!!
joo vi sitter och pratar hella lektionen!!
tillslut när miss.fröken har gått ut så steler meniskan sig upp och börjar skuta med en luft-pistol!!!!  =)
sen hadde vi rast och jag, atti, hannah montannah och miss.ben var tilsamans.
vi lekte att miss.ben vvar ett lejon och vi skulle skuta henne så att hon inte äter upp oss!  haha!!!
sen gick vi in vi hadde sy slöjd, jag håller på att göra en "jul"strumpa,
det kommer bilder av den sen!
jaa jag kan beskriva den i allafal.
min jul-strumpa:
den e lilla,
formen e som en sån här näbb sko, med en litten klack,
den har lite rosa skin på klacken,
och den har en silver-glitrig läpp på och lite flis-frans uppe i toppen.


sen gick vi till maten.
de va korv med mos! (det värsta jag vet!!!)
men som tur e så fins det vegitarisk lasagne!!!   =)


sen var de rast!
vi gled på isen.
typ ALLA ville va med för att vi hadde sååå kull!!!!!!!!!!!!!!!!!


sen gick vi in.
vi hadde sv.
sen slutade vi.


jag gick utt på gatan och ropade -TAXY!!!
taxyn stanade och jag hoppade in!


jag gick och låste upp, gick in ohc ringde pappa.
jag åt macka till mellis.
jag satte mig vid kaninerna och så slepte jag ut dom.



syrran var hos yassan och yassan har skafatt blogg: www.parlemor.webblogg.se
så ser hennes blogg ut.




jag tog med piff o puff till lego bordet!
dom älskar det vi kallar dom för dom söta små monstrena!


sen så skusadde pappa mig till cirkusen.
mamma hämtade mig.



sen åt vi vi åt pasta mamma rosa.


senkollade vi på tv:n.
sen så god nat!


kramizar dansaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0