min lördag!

hejhej!
nu e vi i idre-fjäll!
jag vaknade först när "någon!" syrran VÄKTE MIG!!!!!
sen somnade jag om.
sen så vaknade jag cirka kl 7,10.
då gik jag upp och tittade på tv.
de var nån konstig Tv-såpa.
sen så satte vi oss och åt frukost.
vi åt en rejäl frukost för idag ska vi iut och träna!!!!
sen så gick syrran och pappa ut i backen, jag och mamma var hemma och slapadde.
sen skulle vi hemta lift korten dra till backen, men så blev det inte!!  =)
vi gock till  skoppingen i stellet!
vi köpte: 3 st buffar i 2 olika färger, vantar åt mig, en flisis åt mamma och lite mer.
och sen gik vi till backen. -äntligen! (men de var kul att choppa!)  =)


vi åkte 1 åk sen var det lunch!!  "haha vi chopade så mycket!"
jag åt pomfrit med korv.
sen gick vi ut igen och åkte runt 12 åk sen fikade vi.
sen åkte vi runt 7 åk och sen gick vi hem.
nu ska vi snart till badet och de e där jag e nu!
hej då! eller som vi säger "haito!"
puss o kram dansemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0