min fredag!

hej hej!
nu börjar vi med att jag vaknade!
när jag vaknade eller snarare blev väkt!
så var jag skit tröt jag baa -GACH! vad jag e TRÖT!!!
sen somnade jag om o om o om igen!
sen vaknade jag och så klädde jag på mig,det fick bli gins o t-shört!
sen var det  nfrukost en macka, måste äta snabt anars blir jag sen till bussen!
15 min senare var jag nere vid buss-hål platsen.
jag syrran o junne var där.
sen kom bussen kl 08,16.
en minut sen!!
sen kom vi till skolan kl. 08,25




sen gik vi in efter 5 min.
vi hadde ma!
det gik ret bra men de va trökigt!
sen hadde vi tema om julen som ni vet.
jag söker om sancta lucias historia på nätet.
jag hittade inget!
men jag vet att dom petade utt hennes ögon för att hon e så vacker och sen brende dom henne på bål!
sen hadde vi rast!  -YES!!
vi var med miss.bean, atti, hannah montannah och fantan!
vi stod o pratade i ett hörn jag fick veta att min kille ska till thailand i 2 veckor!!!   =(
gud vad jobigt han får sola jag får frysa!!!
sen gick vi in.
vi hadde faxuelt.
de jik bra hadde alla rätt! -Yipey!!!




sen var det mat de var gott de var piza!
sen var det rast!
vi lekte på isen vi körde is-trick tävling!
sen gick vi till en benk o pratade om lite saker!
miss.bean bara tjablade på!
sen gik vi in o pratade lite i koridoren sen gik vi till parallel klassens klassrum o kolade på världens trökigaste film!!!
sen var dan äntligen SLUT!!            -YESS!



sen när jag kom ut ur solan så gik jag en bit på trotuaren o sen gav jag upp!
-TAXI! ropade jag med handen strekt utt mot vägen!
den "gula" TAXIN stanade vid trotuar kanten o jag hopadde in!


när jag kom hem så satte jag mig i köket o slepte utt kaninerna.
alla kom o ville sitta knät!!!   hehe!
sen kom syrran och vi åt mellis.
sen gick jag in på datan o kollade bloggen!
jag skev lite och sen jik jag in på "witching mmo" i spela.se
sen skusade min mamma mig till discot!
min kille var där med sina kompisar o jag med mina!

vi snakade lite o gjorde hive-five!
sen dansade jag med mina kompisar atti van dans tävling!
Linni van limbon!
o jag van dans-tävling!
sen gik jag hem och såg på lite filmer sen la jag mig.
jag läste lite med sen sov jag.
                                                            Z!
                                                        Z!
                                                    Z!
                                                Z!
                                             Z!
                                          Z!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0