del 2:sofie fick som hon ville!

nuså skulle vi träna på gen reprt.
det gik super!
jag tror att sofie kommer att göra nåt så att jag ska hoppa ur!!!   =I


här e en lista   VAD HON SKULLE KUNNA GÖRA MOT MIG!!!


1. LÅSA IN MIG PÅ TOALETEN I EN VACKA!
2. KIDNAPPA MIG NÄR JAG GÅR HEM FRÅN SKOLAN!!!!
3. DÖDA MIG!!!!
4. KYSSA MIN KILLE PÅ SKOL DANSEN!!!
5. TA MIN KILLE TILL SKOL DANSEN!!!!!!
6. FÖRGIFTA MIG!!!!
7. SKADA MIG!!!!!!!!!
8. GÖRA SÅ ATT JAG ÅKER UT SOM LEDARE I CHERLIDER LAGET!!!
9. STICKA UT MINA ÖGON!!!
10. STRYPA MIG!!!
11.  HENGA MIG!!!
12.  BOMBA MITT HUS!!!
13. SNO MINA DJUR!!!!!!!!!
14. SETTA UT MIG PÅ EN ÖDE Ö I THAILOAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!







och sen var listan slut!!!!
jag och några andra gick till MCD och tog en milkchake.
sen gick vi till badhuset!
jag stog i kö i minst en halv timme!
äntligen kom jag in jag fick nr 123.
jag började byta om och seta på mig bikinin.
sen gick jag till duchen och blöte håret och kropen.
sen gick vi till basengerna!!
jag och mimmsan åkte i svarta hålet först!!!
sen åkte jag och min kille tim gröna-spyan!!!!!
sen simade vi lite i basengen med hajar där inanför glaset!
mimmsan sa att et fylo hadde slagit ett fönster så att han kom in och han hadde slagit sönder haj glaset!!!
och jag trodde på henne jag rusade up ur basengen!!!
men hon erkende att hon ljög!




sen köpte vi en glass i fiket jag och mimmsan delade.
vi åt en citron och hallon-sorbe!!!



sen gick vi till ruchekanorna jag och mimmsan åkte kärleks virven och momojoj-tuneln!
sen satt vi i bubbel-polen i cirka en halv timme.
sen så gick jag och mimmsan till damernas ombyte.
vi duchade och gorde hår in-pakning!
sen klädde vi på oss och gick hem till mig vi sov över oss mig.

                                                        Z
                                                   Z
                                                Z
                                       Z
                                    Z
                               Z



                       nu så har vi prisis vaknat och vi ska ordna ett STORT PARTY!!
så vi ska ha hema spa så att vi blir snygga i kväll!!!!!!


först gick vi till åhlens och köpte:
1 hår inpackning
2 fot bad
3 ansiktsmasker
mm








SLUT
p.s fortsätning följer d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0