min jul!!!!!!!!!!

jag vaknade när syrran väkte mig på morgonen vi skulle gå upp och leta påket!!!!!!!!!!!!
vi fik en WII FIT PLATTA tilsamans och family ski!


vi spelade lite sen så vaknade alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vi gick ner o åt fruckost, vi åt jul-skinka och lite sånt!  sen så gick vi ner till magasinet och sen gick vi till baka.  efter det så kom våra kusiner inli och dre´e.
sen åt vi mat....




sen var kalle anka "som vi ser på varge år!"
sen kom "tomten" jag fick ett par snow board skor!



mina jul klapar jag fick:
1snowboard
2snowboard skor
3polly
4örhängen
5topp model studio
6 noblese´
7hello kitty plans

mera saker fick jag men jag orkar inte gå ner i gen!




senåt vi gröt, och sen sov vi alla!!!!!!!!!!!!






























































































































kram emma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad skönt! Varför var inte du med då? Hoppas att du haft en mysig jul!

2008-12-26 @ 04:51:08
URL: http://mylfieinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0